Päivä 2. 

On kulunut monta raastavaa tuntia maltanko jättää ne karkit pois. Olen kumminkin onnistunut olemaan ahmimatta ruokaa liikaa. Toisinsanoen minulla on lievä ahmimishäiriö, mikä vaikeuttaa paljon tätä dieetin orjallisuutta.


Tänä aamuna piti lähteä aamulenkille, mutta koska tän kipeyden takia päätin jäädä sänkyyn etten tulisi enää yhtään enempää kipeäksi. Paino tänäaamuna näytti vähemmän kuin eilen (68.6kg) mutta se vain johtuu nesteiden lähtemisestä kehosta. Olen ihan tyytyväinen. Kohta on lounasaika ja minulla on jo ainekset koottuna. Onneksi on nyt lukulomaa ja saa rauhassa seurata syömisiään ilman mitään koulun paineita. Esimerkiksi kioski houkuttelisi monesti ostamaan sen Geishan mukamas poistamaan nälkää. Hah. 

Otin eilen kuvan kehostani ennen tätä ja huhhuh miltä se näyttikään. Miten tällaisesta entisestä sporttitytöstä on tullut hieman pyöreä kaikkine alleineen. Jaa-a tekosyyt sikseen. Se fakta, että suruun saa syödä on puppua. Silloin saattaa ostaa liikaa ja ahmia ne kerralla jolloin tulee morkkis. Viime talvi oli minulle aivan hirveä ja söin perheeltäni salaa. Siitä se lihominen alkoi eikä kesäkunnosta ole tietoakaan. 

Jospa ne vatsalihakset ja kiinteämmät jalat sieltä tulisivat aikanaan! Toivoa on. 


xxx Dora